Spring til indhold

Brugsscenarie

Hvordan man laver en kontaktside

Når du skal oprette en kontaktside, en "Om os"-side eller en præsentation af organisationen, er der mange forskellige moduler, du kan bruge for at skabe en klar og velfungerende side. Her finder du et overblik over de moduler, vi anbefaler til opbygning af sådanne sider.

Brugsscenarie

Hvordan man laver en kontaktside

Når du skal oprette en kontaktside, en "Om os"-side eller en præsentation af organisationen, er der mange forskellige moduler, du kan bruge for at skabe en klar og velfungerende side. Her finder du et overblik over de moduler, vi anbefaler til opbygning af sådanne sider.

Google Maps

Loading...

Staff Lists

Info Card

Modulet er ideelt til at fremvise nøgletal for din organisation, men det er vigtigt at bemærke, at det er mindre velegnet til tekst.

Modul

Tab Bar

Med dette modul er det muligt at oprette tabs til emner som presse, publikationer, teasere osv., hvor man kan prioritere indhold og vise tre elementer ad gangen. Dette er ideelt til at undgå store lister (f.eks. nyheds-, arrangements-, presseklips- og publikationslister), da man kan komprimere indholdet til de vigtigste elementer og samtidig linke videre til en side med de fulde lister.

Three Column Card

på en kontakt side
Åbningstider
Mandag - Onsdag10.00 - 15.00
Torsdag11.00 - 14.00
Fredag9.00 - 14.30
Opsætning af et kontakt
Der er naturligvis flere måder at opsætte måden man kan kontaktes på, men vi foreslår at bruge Opening Hours i dette modul til at definere åbningstider. Three Column Card Content kan du derefter bruge til at tilføje adresse, email og telefonnumre.
Vejledning til Three Column Card
Three Column Card Vejledning

Footer

I Page Settings kan du lave en local footer, som vil blive vist på siden og alle dens undersider. Vi anbefaler altid at inkludere kontaktoplysninger i footeren, da man ikke kan vide, hvilken side brugeren først lander på.

Vejledning til Umbraco indstillinger