Tilføjelsesprogrammer

Tilføjelsesprogrammer

Tilføjelsesprogrammer i Outlook
- Højreklik på din proceslinjen (bundlinje)
- Vælg jobliste
- Vælg Outlook
- Klik afslut job
- Vælg Teams
- Klik afslut job
- Klik på krydset for at lukke joblisten ned
Dette skal gøres i denne rækkefølge ellers kommer plugin Teams-møder ikke ind i Outlook
- Åben Microsoft Teams
- Åben derefter Outlook
Nyt Teams-møde vil derefter ligge sig som en fane under kalender.
STEP 1: Se om Zoom Outlook Plugin er installeret
- Åben Software center for at se om du har installeret Zoom Outlook Plugin
- Klik på Zoom Outlook Plugin, står det som unistall er det installeret - gå dernæst til step 2.
- Står der install er det ikke installeret. Du skal dermed lukke alt dit office ned (Outlook, Word, excel, powerpoint)
- Dernæst kan du klikke på install
- Klik på Zoom Outlook Plugin, står det som unistall er det installeret - gå dernæst til step 2.
STEP 2: Se tilføjelsesprogram oversigten
- Åben Outlook
- Vælg Filer
- Klik indstillinger
- Vælg tilføjelsesprogrammer i fanen til venstre under indstillinger for Outlook
- Du vil i oversigten over tilføjelsesprogrammer se hvad der er tilføjet til Outlook. I listen vil du kunne se aktive-, inaktive- og deaktiveret tilføjelsesprogrammer. Du vil også kunne se hvorvidt om Zoom står som inaktiv eller deaktiveret.
Står ZOOM under inaktive tilføjelsesprogrammer
- Vælg COM-tilføjelsesprogrammer i dropdown boksen ud for administrer
- Klik Udfør..
- Find Zoom Outlook Plugin i listen
- Sæt flueben udfor det
- Klik OK
- Luk Outlook ned
Dermed skulle Tilføjelsesprogrammet været blevet synlig som en fane for sig
Står ZOOM under deaktiveret tilføjelsesprogrammer
- Vælg Deaktiverede elementer i dropdown boksen udfor administrer
- Klik Udfør..
- Find Zoom Outlook Plugin i listen
- Marker det
- Klik Aktiver
- Klik derefter Luk
- Klik OK
- Luk Outlook ned
Dermed skulle Tilføjelsesprogrammet været blevet synlig som en fane for sig.
- Sikre dig at du har installeret Workzone for Office 365 fra Software Centeret
- Klik på Workzone for Office 365 i software centeret for at se om der står install eller uninstall
- Står der Uninstall er Workzone for Office 365 installeret og du kan gå videre med næste punkt, står der ikke uninstall skal du installere det - Dette kræver dog at du lukker alle Office programmer ned (herunder Outlook, Word, Excel, Skype for business og PowerPoint)
- Åben Outlook
- Klik Filer
- Klik Indstillinger
- Vælg Tilføjelsesprogrammer
- Du vil i oversigten over tilføjelsesprogrammer se hvad der er tilføjet til Outlook. I listen vil du kunne se aktive-, inaktive- og deaktiveret tilføjelsesprogrammer. Du vil også kunne se hvorvidt om Workzone for Office 365 står som inaktiv eller deaktiveret
Står Workzone for Office 365 under inaktive tilføjelsesprogrammer
- Vælg COM-tilføjelsesprogrammer i dropdown boksen ud for administrer
- Klik Udfør..
- Find Workzone for Office 365 i listen (kan være den hedder scanjour)
- Sæt flueben udfor det
- Klik OK
- Luk Outlook ned
Dermed skulle Tilføjelsesprogrammet været blevet synlig som en fane for sig - i visse tilfælde bliver tilføjelsesprogrammet ikke tilføjet, så skal du tage fat i supporten
Står Workzone for Office 365 under deaktiveret tilføjelsesprogrammer
- Vælg Deaktiverede elementer i dropdown boksen udfor administrer
- Klik Udfør..
- Find Workzone for Office 365 i listen (kan være den hedder scanjour)
- Marker det
- Klik Aktiver
- Klik derefter Luk
- Klik OK
- Luk Outlook ned
Dermed skulle Tilføjelsesprogrammet været blevet synlig som en fane for sig - i visse tilfælde bliver tilføljesesprogrammet ikke tilføjet, så skal du tage fat i supporten

Får du fejlen som ses ovenfor er fordi den version af Workzone som er installeret på din computer ikke stemmer overens med den version på serveren, dermed skal du have den nyeste version installeret.
- Luk alle Office programmer ned (Word, powerpoint, Outlook(Mail) og Excel)
- Klik på Windows-ikonet
- Søg efter Software center
- Find Workzone for Office
- Klik på Workzone for Office
- Vælg install
Workzone er ikke at finde i Software centeret efter den nyeste opdatering
Er Workzone ikke blevet skubbet ud på din computer (Du kan ikke finde den i Software centeret) enten fordi du ikke lod din computer stå tændt under opdateringen, eller den var gået i dvale eller andet, skal du tage fat i supporten